Borgerservice og Administration - COVID-19

Borgerservice, sagsbehandling, kommunens administration

Borgerservice har åbent for fysisk fremmøde

Borgerservice i Ebeltoft og på Hornslet Bibliotek har åbent for fysisk fremmøde.

Der er krav om tidsbestilling ved fremmøde. Du kan bestille tid til pas og kørekort digitalt – for alle øvrige emner kan der bestilles tid via kommunens callcenter på 87 53 50 00. Callcenteret kan også hjælpe dig, hvis du har brug for hjælp til tidsbestilling, eller vil have hjælp over telefonen til at betjene dig selv.

Læs mere om tidsbestilling på www.syddjurs.dk/borgerservice.

Der er krav om mundbind ved fremmøde i Borgerservice i Ebeltoft og på biblioteket i Hornslet. Mundbindet må tages af når man sidder ned.

Hvis du har brug for hjælp til at bestille tid via hjemmesiden, så er du velkommen til at ringe til CallCenteret på tlf. 87535000

Sagsbehandling og kommunens administration

Kommunens administration har lukket for fysisk fremmøde, med mindre det er efter aftale.

Den kommunale sagsbehandling fortsætter under de nye rammer. Man må dog forvente længere sagsbehandlingstid.

Har du spørgsmål til din sag, kan du fortsat kontakte os via hovednummeret inden for normal arbejdstid.

Opdateret: 21-04-2021 09:53

Kontakt